
KLIP Z KONCERTU PRZEDŚWIĄTECZNEGO UCZNIÓW
Chcesz nauczyć się grać na pianinie, gitarze, akordeonie lub keyboardzie? Trafiłeś w idealne miejsce! Oferuję lekcje prywatne, które możesz odbywać stacjonarnie, dostosowane do Twojego poziomu zaawansowania oraz indywidualnych potrzeb. Uczę uczniów w każdym wieku – od najmłodszych po dorosłych, co sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Na co dzień jestem nauczycielem w Państwowej Szkole Muzycznej, uczę dzieci i młodzież około 20 lat, gram również w zespołach muzycznych i mam bogate oraz długoletnie doświadczenie w nauczaniu gry na instrumentach.
Dwa razy do roku organizujemy koncerty uczniów w Teatrze na Bruku we Wrocławiu, które stanowią doskonałą okazję do zaprezentowania nabytych umiejętności w atmosferze radości i wsparcia. Uczestnictwo w koncertach jest całkowicie dobrowolne, co pozwala każdemu uczniowi na swobodne podjęcie decyzji. Godziny oraz dni lekcji są elastycznie dostosowywane do indywidualnych potrzeb ucznia (wtorki, środy i piątki), co zapewnia komfort i efektywność nauki. Nasze zajęcia odbywają się w Centrum Aktywności Tarnogaj (CAT) na ul. Gazowej 22/7 we Wrocławiu , gdzie tworzymy przyjazne i inspirujące środowisko do nauki gry na pianinie, gitarze, keyboardzie oraz akordeonie.
Skontaktuj się z nami, aby rozpocząć swoją muzyczną przygodę już dziś! Zadzwoń pod numer 531 617 491 lub napisz na adres arek.gembara@wp.pl.

DLACZEGO WARTO UCZYĆ SIĘ GRAĆ?
MUZYCZNE WPRAWKI SŁUŻĄ MÓZGOWI !!!
Czy zdolności muzyczne to bardziej zasługa ćwiczeń, czy może wyłącznie wrodzonego talentu? Jak się okazuje, chyba raczej tego pierwszego. Amerykańscy naukowcy odkryli, że mózgi osób pobierających lekcje gry na instrumentach rozwijają się inaczej niż tych, które nie muzykują.
Takie wnioski płyną z badań przeprowadzonych w Harvard Medical School. W eksperymencie wzięło udział 31 sześciolatków. 15 młodym ochotnikom zafundowano cotygodniowe lekcje z gry na keyboardzie. Kurs trwał 15 miesięcy. W tym samym czasie pozostałych szesnaścioro przedszkolaków nie pobierało żadnych dodatkowych zajęć z muzyki. Po zakończeniu muzycznego treningu naukowcy ponownie zbadali aktywność mózgów dzieci. Jak się okazało, u maluchów pobierających lekcje gry doszło do bardziej intensywnego rozwoju części mózgu odpowiedzialnych za słyszenie oraz sprawność manualną. Dodatkowo dzieci poddano różnym testom sprawdzającym umiejętność rozróżniania dźwięków oraz zdolności manualne. Tu znów lepszymi wynikami mogły się pochwalić uczestnicy muzycznego treningu. Muzykujące dzieci osiągały też lepsze wyniki w testach sprawdzających zdolności arytmetyczne. Badania Schlauga mogą sugerować, że podobnie jak mięśnie, nasz mózg także można poddawać ćwiczeniom.